UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Srpen 30 18:26:09 CEST 2004

martin.kula na deltaes.cz wrote:
> No a o takovych tady mluvime.
> Proc se na nektere diskutujici, kteri se ptaji treba na nejakou, pro
> zkusene ctenare tohoto listu, trivialitu, je hned okriknut, at si precte
> MetaFAQ, FAQ, man, doc, google a pod. a neobtezuje ostatni. Pritom je
> mnohdy otazne, zda tazatel opravdu pravidla porusil, protoze opravdu mohl
> prozkoumat vsechny jemu zname zdroje informaci.
> Pritom lide jako vy tyto pravidla uz dlouhe mesice beztrestne porusuji a
> obtezuji tim ostatni ctenare tohoto listu.

No, jestli me neco obtezuje, tak je to 'quoting above'.

Tohle byla prakticka ukazka, jak funguje propojeni list-newsy.

Nektere prispevky obsahujici 8bitove znaky jsou bud v tichosti
zahozeny nebo prekodovany (obcas i z/do jineho kodovani,
nez by mely byt. Zvlast v pripade, kdy jsou ruzne casti,
kazda v jinem kodovani.

Proto nekteri navrhli pouzivat jedno kodovani. Ja jim v tom branit
nebudu. I kdyz osobne asi zustanu u ASCII. Alespon do te doby,
nez prijdu na to, jak se v tom zatrolenym KDE prepina klavesnice ;-)

> Tomu proste nerozumim. Mate nejake osobni poteseni z toho, ze verejne
> porusujete pravidla, ktera jste pri prihlaseni akceptoval?

Jo. Hezky si to uzivam.

pk

--
Chief B.O.F.H. Officer