UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Srpen 30 21:33:17 CEST 2004

V Po, 30. 08. 2004 v 17:35, Michal Kubecek píše:

> To sice ne, ale to bych nepovažoval za "ocitování příspěvku".

jelikoz taky obcas dostanu caj, tak musim podotknout, ze muj Evo to
vizualne ocituje spravne - tedy do odpovedi zaradi presne ten samy caj,
ktery mi prisel, cili jedna se o bezchybnou citaci. Chyba je na strane
vysilace nebo predavace toho caje ke mne..

Petr