UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Srpen 30 21:42:40 CEST 2004

On Mon, Aug 30, 2004 at 09:33:17PM +0200, Petr Stehlik wrote:

> jelikoz taky obcas dostanu caj, tak musim podotknout, ze muj Evo to
> vizualne ocituje spravne - tedy do odpovedi zaradi presne ten samy caj,
> ktery mi prisel, cili jedna se o bezchybnou citaci. Chyba je na strane
> vysilace nebo predavace toho caje ke mne..

Nevím, co dělá váš MUA, ale bavili jsme se o situaci, kdy MUA dostane
korektní mail v UTF-8, ale nerozumí mu, takže ho nejen správně
nezobrazí, ale ani nepřekonvertuje do ISO 8859-2. Do odpovědi ho pak
sice zařadí "jak je", ale protože ta odpověď je označena jako
iso-8859-2, nelze to považovat za přesnou citaci. V takovém případě je
chyba na straně MUA a nelze ji svádět na nikoho jiného.

							  Michal Kubeček