Metaproblem ke konferenci samotne

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 31 09:29:29 CEST 2004

Petr Vileta napsal(a):

> Ja to nijak nezkoumal, ale mel jsem za to, ze UTF16 je vzdycky dvoubajtovy.
> Nicmene na mych widlich98, ktere o UTF nevi nic a vsechno si tu musi
> jednotlive programy resit samy se vsechny programy od ruznych vyrobcu s UTF8
> desne perou (obcas se neco zkonvertuje blbe, obcas neco vubec ne, proste kus
> zmizi), kdezto s UTF16 si jich vetsina poradi. Muze to byt bug v algoritmu,
> ale v ruznych programech od ruznych autoru? A jak rikam, widle na to zadnou
> knihovnu neobsahuji, takze ty za to nemuzou.

To bych tak netvrdil měl jsem tlustou bychli o windowsech a programování a
windows unicode umí. (Lépe řečeno má tam ty funkce)
Pouze u 95,98 mám dojem že se unicode převádí na to jejich a zase spět takže
program musí použít správnou funkci pro práci s unicode.

A od NT zase ve vnitř je již unicode takže se zase normální prevadejí do unicode
  a spět.

Problém může být v tom že u windows se nedodávají unicode fonty (nejsou tam
všechny znaky) kdysy se dal M$ požádat o unicode fonty a ty tam dodat (bylo to v
té bychli napsáno) jaké fonty jsou u XP nevím přestal jsem se o to zajímat. (v
době vydání knihy XP nebyly).

PS. Knihu již nemám byla to bychle o několika tisíci stranách protože jsem ten
šmejd windows přestal používat.

|    ICQ    179223500                    |