Orinoco wireless card - add info

Magon magon na dobaledova.net
Úterý Srpen 31 09:58:46 CEST 2004

Dobry den,
	s novymi poznatkami to stale nejsem schopen rozjet, ale zjistil jsem par
novych informaci ktere se k vyreseni budou znacne hodit.

PC: pouzivam stare PC co ma jeste 4 ISA sloty(takze mozna prvni problem)
adapter: ten PCI-PCMCIA prevodnik je Ricoh RL5C475(rev 80)

cela inicializace se pousti pres rc.pcmcia script a nainstaloval jsem
pcmcia-cs 3.2.8
podle navodu na strance http://www.davewilson.cc/Wireless/orinocoPci.html
jsme upravil memory(bez toho to neslo vubec)
ted problemy:
	Snazim se spustit i82365 ale pri pokusu o toto script zahlasi ze
nahrazuje i82365 za yenta_socket a ja s tim nepohnu.
	Pri inicializaci vyskoci error"Intel PCIC probe:not found", s tim bych
potreboval poradit co to vlastne je a jak to doinstalovat.
	Nejspis v zavislosti na poslednim yenta_socket napise IRQ 0000,
irq0(nejak tak podobne) ale podle vypisu z logu jinych lidi co resili
podobne ale ne stejne problemy se ma vypsat trosku neco jineho(IRQ
0035(nenulove cislo), irq11(realne irq)).
a stale mam stejny error od orinoco_cs a to:
	orinoco_cs:ResourceIRQ:resource in use

dekuji za precteni.
--
Martin Kupec