Motorola MPX200

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Úterý Srpen 31 12:33:07 CEST 2004

V Út, 31. 08. 2004 v 09:32, Kocian Stefan píše:
		Zdravím,
Nevím co máte za linux, ale mně stačilo přidat evolution-pilot  k tomu
aby se začlo s evolution - (těch balíčků *.rpm bylo víc + knihovny)
> Nezkousel jste nekdo nekdy komunikaci linux - motorola  mpx200 , treba
> aktualizaci z evolutionem?
Pokud nevíte co s /dev/**** , tak co si udělat link na ty volby co jsou
v  "Evolution" ->Nástroje ->Nastavení diaře Pilot -> a tady začít
nastavovat....
> dmesg mi napise ze convertorPDA je pripojen na /dev/ttyUSB0, ale jak dal
> na nej .....

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--