Metaproblem ke konferenci samotne

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Srpen 31 11:31:37 CEST 2004

	Pokud myslite, ze jsem to psal z teoretickeho hlediska, mylite
se. Mam osobni zkusenost s pouzivanim Win32 a tedy zmineneho standardu
ISO C 90, ktery v tom FAQ je prezentovan (a to dokonce jiz pred
prichodem Win32) - zejmena s ohledem na textove funkce, stejne jako UCS
ci MBW.

	Jinak kdyz jste narazil na to teoretizovani, v cem shledavate
muj prispevek v rozporu s tim FAQ? Ja jsem nenasel sporu v zadnem bode
(ackoli priznavam, ze ten FAQ jsem cetl az nyni a ne uplne doslovne) a
muj prispevek byl podstatne kratsi nez ten FAQ, ktery 90% lidi stejne
cist nebude...

	Naopak jako daleko podstatnejsi informaci z toho FAQ si odebiram
v tom smyslu, ze ackoli mohu nastavit UTF8 v Linuxu ci UNIXech obecne,
zdaleka to neznamena, ze vsechno je krasne UNICODOVANE a bez problemu a
dle meho nazoru naopak Linux na to, aby UNICODE rozumne podporoval
potrebuje jeste poustu casu a vyvoje (ano par aplikaci je UTF8
compatible, zejmena s ohledem na Word procesing a Internet je ten seznam
zalostne kratky, nevsiml jste si?)...

	A specialni sekci o X11 radeji ani rozebirat nebudu... ze
nezustaneme v textovem DOSu...

> provozu. Je to i zajimave - kdo by rekl, ze Unicode resi i kodovani
> pismen vymyslenych Tolkienem v jeho knihach. Az se UTF-8 povoli v

	Ano, Elfi pismo je v UNICODE jiz nejakou dobu (IMHO aspon par
let), naopak klingonstina (Star Trek) byla odmitnuta... - to nejsou nove
informace pro mne, novejsi (zajimave) by nebyly?