courier-imap + mozilla mail - privela spojeni

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Úterý Srpen 31 11:52:48 CEST 2004

Zdravim.

Rozbieham na jednom stroji courier imap + qmail a ako klienta pouzivam
windows mozilla mail. V spolocnosti su 4 useri, z toho dvaja maju 2
samostatne konta. V kazdom konte maju inbox, sent a trash. Cize na 1
usera pripadaju 2*3 imap folderov.

Stretol som sa vsak s problemom pri autentifikaci usera. Povytvaral
som jednotlive foldery a ked som medzi nimi 'browsoval', obcas som
dostaval hlasku o chybnej autentifikacii. Po chvile patrania som
prisiel na to, ze pre kazdy folder sa udrzuje jedno spojenie. Zvysil
som sice AUTH::daemons na 15 a IMAP::daemons na 60 a IMAP::maxfromip
na 8, ale nezda sa mi to genialne riesenie, nehovoriac o tom ze
problem stale trva, len v mensej miere.

Tusi niekto, ako povedat mozille, aby po kliknuti na iny folder bud
zahodila spojenie z predosleho, alebo aspon neotvarala dalsie
spojenia? V logoch pri prvom spusteni mozilly a klikani na vsetky
foldery sa mi objavuje kopa loginov, ale logout az ked tu mozillu
zavriem.

Neviem si predstavit, co by som robil, keby som mal 500 userov a kazdy
by mal 10 folderov.

Poradi niekto, alebo niekde robim chybu->RTFM ?

Dik

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky