courier-imap + mozilla mail - privela spojeni

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Úterý Srpen 31 12:22:02 CEST 2004

Dusan Zatkovsky wrote:
> Tusi niekto, ako povedat mozille, aby po kliknuti na iny folder bud
> zahodila spojenie z predosleho, alebo aspon neotvarala dalsie
> spojenia? V logoch pri prvom spusteni mozilly a klikani na vsetky
> foldery sa mi objavuje kopa loginov, ale logout az ked tu mozillu
> zavriem.

Moje Mozilla 1.4 ma v nastavovani neco, co si nejsem jist, ze presne
souvisi s vasim problemem, ale mozna je to reseni.

Edit->Mail&newsgroup settings->Server settings->Advanced

"maximum number of server connections to cache"

> Neviem si predstavit, co by som robil, keby som mal 500 userov a kazdy
> by mal 10 folderov.

  Nicneme to spis bude problem serveru. Nevim o tom, ze by useri proti
nasemu departmentnimu serveru tyto opicarny nastavovali a problemy to
nedela.

Honza

--
  Jan Hradil - jhr na physics.dcu.ie