kmail a nastavení vzhledu

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Úterý Srpen 31 12:53:00 CEST 2004

KMail jako soucast Kontaktu (coz je v Mandrake 10) se mi teda fakt
nelibi. Zkuste pouvazovat o Mozille nebo Thunderbirdu. Taky mi to
chvilku trvalo, ale nakonec jsem byl rad...

BTW: Thunderbird umi, presne to co potrebujete (viz
http://blog.hubalek.net/media/1/thunderbird.png)