kmail a nastavení vzhledu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 31 13:01:09 CEST 2004

Dne úterý, 31. srpna 2004 12:53 jste napsal(a):
> KMail jako soucast Kontaktu (coz je v Mandrake 10) se mi teda fakt
> nelibi. Zkuste pouvazovat o Mozille nebo Thunderbirdu. Taky mi to
> chvilku trvalo, ale nakonec jsem byl rad...

No, obavam se, ze v mem pripade cesta k mozille ani thunderbirdu nehrozi, neb
z obou systemu jsem s radosti utekl. Mozilla mi zrala 240MB pameti, lina jak
snek, thunderbird 360MB, trosku rychlejsi snek. Kmail mi zere i po nekolika
dnech provozu bezne kolem 40MB, obcas se vysplha na 60. Mozillu/thunderbird
jsem musel obcas ukoncit/pustit znova, kmail zatim nikoli. Rychlost s jakou
mi kmail ukazuje zpravy je nesrovnatelna s cimkoli jinym v GUI.

JL.