Metaproblem ke konferenci samotne

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Srpen 31 15:11:00 CEST 2004

On Tue, 31 Aug 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> ano, ale jen jednu z 5.x řady, přesné číslo nevím, možná 5.5 či 5.0?

Aha. Nekolik lidi mi potvrdilo, ze OE (s IE to bude pravdepodobne stejne)
je mozne pouzivat jen pri soucasne vlastnictvi platne licence k Windows.
Ze u nejakeho historickeho a silene zabugovaneho OE udelali chybu a na
toto pozapomeli je hezke (je-li to vubec pravda), ale nepovazoval bych to
za dostatecny duvod k tomu, aby se dalo tvrdit, ze OE zadarmo.

(I kdyz ja bych ho nepouzival ani v pripade, ze by mi za to M$ chtel
platit, v hitparade o nejhorsi sotware by OE trhal rekordy.)

-- Honza Houstek