Metaproblem ke konferenci samotne

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Srpen 31 15:43:09 CEST 2004

	Stejně jako naprosto děravý Linuxový systém... nechcete si
podobné ftípky radši ušetřit? V té době jediná rozumně použitelná
alternativa byl NetScape Messenger (pominu-li že s tak spraseným kódem,
že se vyhodil), který vyjma množství známých chyb se vyznačoval i daleko
většími systémovými nároky a pomalostí...

	Samozřejmě nesmíme zapomenout na OS v OS (emacs) či
sofistikované a účelné systémy jako elm či pine... (o použitelnosti
Kmailu, který jsem se fakt snažil ve své době umravnit radši pomlčím)

	Ano dnes jsou možnosti jiné, srovávat dnešní stav vůdči X let
starému software je opravdu korektní...