kmail a nastavení vzhledu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 31 16:10:57 CEST 2004

Dne úterý, 31. srpna 2004 13:35 jste napsal(a):
> Nevim, ktere pameti myslite (vm, rss, ...), ale ja bych rekl ze me

samozrejmě že rss, tedy skutečně spotřebované.

> thunderbird rozhodne zere mene. Uz jen proto ze mam 512 MB a jedu na tom
> NetBeans, Tomcat a dalsi, tak to bych se do pameti asi nevesel ;-)

Kdyz uz chlubit, tak: 2xzope, sybase ASE... :-D

No ja se taky furt divil jaktoze mam se 640M pameti malo, ale co jsem ty
podivne obludy vykopal, uz je to v pohode.

> U KSystemGuard mam VmSize 121 636 kB a VmRSS mam 50 392 kB, coz sice
> neni 40 MB, ale ani 360 MB. A to mi jede furt (vypinam, jenom obcas) a

Mě taky jela furt, ale musel jsem ji off/on skoro pokaždé když jsem se vzdálil
s telefonem nad dosah bluetoothu na delší dobu (krátkodobý výpadek byť i se
změnou IP tomu nevadil). Prostě fungovala, ale nevyzvedávala poštu.

> nevyhazuju krome spamu zadne emaily.

No ono to taky hned po startu tak nejak melo taky, ale po par deletrvajicich
(cekací doba cca 30 vteřin-minuta) prepnutich mezi foldery se to rapidne
zhorsilo.

Kolik tam mate folderu a kolik prumerne mailu ve folderu? U mne to je cca 50
na 20k..30k, pricemz nekolik folderu ma >200.000 mailu.

Toz asi tak.