kmail a nastavení vzhledu

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Úterý Srpen 31 13:35:54 CEST 2004

Nevim, ktere pameti myslite (vm, rss, ...), ale ja bych rekl ze me
thunderbird rozhodne zere mene. Uz jen proto ze mam 512 MB a jedu na tom
NetBeans, Tomcat a dalsi, tak to bych se do pameti asi nevesel ;-)

U KSystemGuard mam VmSize 121 636 kB a VmRSS mam 50 392 kB, coz sice
neni 40 MB, ale ani 360 MB. A to mi jede furt (vypinam, jenom obcas) a
nevyhazuju krome spamu zadne emaily.

Tom