Metaproblem ke konferenci samotne

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Srpen 31 17:39:39 CEST 2004

> Hmmm, opravdu to muzu pouzivat zadarmo aniz bych si predtim koupil
> windoze? Napr. pres Wine?
Jiste :-) Ve smlouve (EULA) neni ani slovo o tom, ze si musite koupit
jakekoliv Windows. Ostatne tusim existoval (existuje) MSIE+OE pro Mac a tam
rozhodne nebezi Windows, ale Mac-OS.
Ale ted vazne. Muzete se napriklad pripojovat pres sit pomoci bootrom
nasitove karte na uplne cizi Windows server. Budete treba delat pro nejakou
firmu, ktera vam tohle umozni. Na vasem PC bude instalovan Linux, ale budete
mit moznost bootovat pres LAN primo na win server. Takze Windows nebudete
mit vy, ale ta firma, jejiz ten server je. Ovsem zcela legalne si muzete do
vlastniho PC stahnout MSIE+OE a pouzivat ho na tech "cizich" windows.
Ackoliv se to zda neuveritelne, skutecne MS ma nekolik produktu zdarma. MSI,
OE, WindowsMediaPlayer a par tools.
--
Petr