Metaproblem ke konferenci samotne

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Srpen 31 16:04:27 CEST 2004

On Tue, 31 Aug 2004, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> Stejně jako naprosto děravý Linuxový systém... nechcete si podobné
> ftípky radši ušetřit?

Ja to myslel zcela smrtelne vazne. Podivejte se na nejaky vzorek z
dlouheho listu zneuzitelnych bugu, lze si z toho udelat o OE obrazek.

> V té době jediná rozumně použitelná alternativa byl NetScape Messenger
> (pominu-li že s tak spraseným kódem, že se vyhodil)

Rozhodne se nechci prilis zastavat Netscape, ale v soutezi o zprasenejsi
kod s OE bych si na nej nevsadil.

> Samozřejmě nesmíme zapomenout na OS v OS (emacs) či sofistikované a
> účelné systémy jako elm či pine... (o použitelnosti Kmailu, který jsem
> se fakt snažil ve své době umravnit radši pomlčím)

Me je vcelku jedno, jestli OE slouzi jako MUA nebo prehravac porno videa,
ale to, co predvadi po strance bezpecnosti mi bohate staci k tomu, abych
se mu vyhnul kilometrovym obloukem.

-- Honza Houstek