nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Prosinec 2 00:44:40 CET 2004

AHoj!

> No pokud nesouhlasite s licenci, tak se wokna nenainstaluji. Ono to byva z
> vyroby pouze predinstalovane, takze po zapnuti nabehne druha cast
> instalacniho procesu, kde to pozaduje souihlas s licenci a licencni cislo.
> Takze pokud kliknete na NE, tak se proste instalace ukonci a muzete si
> nainstalovat cokoliv jineho. Ovsem mohou byt potize se zarukou na HW.
> Vyrobce totiz ma vyzkouseno, ze to s Windows XY funguje a s nimi plati
> zaruka. S jinym OS uz zaruku uznat nemusi, protoze notebook byl
> prece dodan

No a? Kdyz mi prodaji telefon s napsanou smskou a ja ji smazu tak taky
stratim zaruku?
								Pavel
--
People were complaining that M$ turns users into beta-testers...
...jr ghea gurz vagb qrirybcref, naq gurl frrz gb yvxr vg gung jnl!