nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 2 09:54:41 CET 2004

On Wed, 1 Dec 2004 23:44:40 GMT, Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:

>  No a? Kdyz mi prodaji telefon s napsanou smskou a ja ji smazu tak taky
>  stratim zaruku?

	Toto je presne spravny nazor, pokud ho dodavatel nechape, je na case
ho zmenit. Co ja jsem pracoval ve firmach, tak bychom si nikdy nedovolili
takovou reklamaci neuznat a docela me prekvapuje, ze jsou firmy, ktere to
vidi jinak.

	Pokud prisly problemy (neco v linuxu nefungovalo a my vedeli, ze to
ma blbe nastavene nebo to neni v linuxu podporovane), live CD to resilo,
nebo jsme pripojili jiny disk s Windowsama a demonstrovali funkcnost a popr.
fakturovali neopravnenou reklamaci. (To neni nic proti Linuxu, tu bychom
fakturovali i kdyby neco nefungovalo v zakaznikovych Windowsech a v nasich
jo.)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860