Software na sitove tiskarny

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Čtvrtek Prosinec 2 09:40:57 CET 2004

On Thu, 2 Dec 2004, Filip Flajsar wrote:
> Provozujeme tiskarnu Lanier 5622 a k ni mam i win32 software na spravu
> uzivatelskych kont (kazdy uzivatel ma svuj kod a jmeno). V tomto softwaru si
> exportuji csv soubor s pocty vytisknutych a prokopirovanych stranek. Je to
> sice moc hezke, ale potreboval bych software pod linux, který by mi
> automaticky (třeba z cronu) stahoval tyto udaje a sazel je do databaze.
> Hlave potrebuji dostat ty data z te tiskarny, spracuji si to uz sam.
Prvne bych zkusil do prohlizece zadat http://tiskarna.
Pak jsem tam zahledl neco o SNMP. Tim by to melo jit vytahnout.
Ostatne vcetne konfigurace, k tomu je SNMP primo urceno.
Sezente si MIB databazi k teto tiskarne.

                             Karel Dudasek