Software na sitove tiskarny

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Čtvrtek Prosinec 2 10:21:42 CET 2004

http jsem zkousel, ale jsou tam jenom informace o toneru, papiru atd.
snmp tam je, ale ja bohuzel nemam moc velke zkusenosti s snmp. Zkusim se
podivat na webu. Zajma me ale, k cemu jsou ty porty
515/tcp  open  printer
631/tcp  open  ipp
9100/tcp open  jetdirect

Jestli by se to nedalo "vytahnout" z nich.
Potom me ještě napadlo spustit na win etheral a divat se co ten program dela
(kam se pripojuje, jak komunikuje) a pripadne pak si udelat na to vlastní
program.

Diky

-- Filip Flajsar

> Prvne bych zkusil do prohlizece zadat http://tiskarna.
> Pak jsem tam zahledl neco o SNMP. Tim by to melo jit vytahnout.
> Ostatne vcetne konfigurace, k tomu je SNMP primo urceno.
> Sezente si MIB databazi k teto tiskarne.
>
>                              Karel Dudasek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004