linux a PDA

Martin Nuc martin na nuc.cz
Čtvrtek Prosinec 2 19:05:54 CET 2004

Vlastnim Compaq Ipaq 3870. Samozrejme jsem linux zkousel (Familiar).
Funkcnost byla az na par bugu v pohode. Spousta hezkejch featurek atd...
ale zakladni problem je, ze na to nejsou pda aplikace. Sice se tam da
spoustit spousta veci na linux, ale porad se clovek potyka s ruznymi
problemy jako treba velikost obrazovky, pamet atd   :(

Proste to jeste neni release   :(   A bude dlouho trvat nez bude. Podle me
hlavne protoze, ze delat neco takovehleho chce hodne zkusenosti a hodne
casu. Zkratka po mych zkusenostech je Familiar na pda prakticky
nepouzitelny. Muze se mnou nekdo nesouhlasit, ale ja si ho tam uz nedam
a to mam linux rad.

--- Martin Nuc