linux a PDA

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Prosinec 3 09:42:42 CET 2004

Martin Nuc <martin na nuc.cz> wrote:
> Vlastnim Compaq Ipaq 3870. Samozrejme jsem linux zkousel (Familiar).
> Funkcnost byla az na par bugu v pohode. Spousta hezkejch featurek atd...
> ale zakladni problem je, ze na to nejsou pda aplikace. Sice se tam da
> spoustit spousta veci na linux, ale porad se clovek potyka s ruznymi
> problemy jako treba velikost obrazovky, pamet atd   :(

To chce nainstalovat Qtopia alebo Opie. Tam aplikacii sice nie je az tak
vela, ale hlavne su stavane na male rozmery obrazovky.

Ja mam Yopy 3700, stalo £199 (na Slovensku sa nedalo zohnat tak som si
ho nechal poslat z Anglicka), pravda ja som k tomu dokupil este wi-fi a
plno dalsieho prislusenstva tak to aj s postovnym bolo zhruba 20000 Sk.

Linux tam bezi vcelku dobre, aplikacii vhodnych pre male obrazovky je malo,
ale po nainstalovani Qtopia je to uplne iny svet - daju sa pouzivat
aplikacie pre Zaurus, dokonca to ma kompatibilny procesor takze ani
kompilovat vacsiou netreba (vid http://www.killefiz.de/zaurus/).
Akurat Qtopia ma trochu problemy so stabilitou pri suspendovani, ale da
sa to vydrzat.

Vcelku som spokojny, pravda, moj predchadzajuci Palm bol lahsi, mensi a
aplikacii na nom bolo ovela viac a reagovali sviznejsie.

(co mi chyba na Yopy je hlavne ze na ARM sa neda skompilovat POSE...)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |