sendmail - proc nefunguje queue delivery mode?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Prosinec 3 13:43:41 CET 2004

	Ne... Naopak background znamená, že se vyřeší testy - např.
relaying povolení atd. (=> DNS dotazy) a pak se to posle/prijme na SMTP
server, zda-li ten to doručuje minutu nebo 2 dny je už věcí SMTP serveru
(= sendmailu).

> Jednim z reseni by bylo asi utect od sendmailu, mam dojem ze ho nejak
> nazvladam.... :-(

	No je fakt, že pro jednoduché úkony není asi nejlepší, je to
holt komplexní systém s obrovskou škálou funkcionality, kterou je třeba
ukočírovat....IMHO i dnes to stojí za to. Jsem ochoten pripoustit, ze by
Postfix byl mozna vhodny kandidat na vymenu, vse ostatni jsou
"hracky":-) (a doufám, že teď nevznikne další plamená válka, svůj názor
snad vyjádřit mohu...