sendmail - proc nefunguje queue delivery mode?

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Prosinec 3 14:06:38 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]

Jde mi o jakykoli asynchroni rezim. Nyni mi to vzdy ceka az na doruceni
(= odeslani na dalsi smtp, posilam-li na nekdo na volny.cz uzavre se okenko
az pri ukonceni spojeni na mx.volny.cz). Jak zjistim, ve kterem rezimu
demon skutecne jede? Jaky debug level doporucejete pouzit pri hledani chyby?

>No je fakt, že pro jednoduché úkony není asi nejlepší, je to
>holt komplexní systém s obrovskou škálou funkcionality, kterou je třeba
>ukočírovat....IMHO i dnes to stojí za to. Jsem ochoten pripoustit, ze by
>Postfix byl mozna vhodny kandidat na vymenu, vse ostatni jsou
>"hracky":-) (a doufám, že teď nevznikne další plamená válka, svůj názor
>snad vyjádřit mohu...

Radsi bych zvladnul alespon na zakladni urovni sendmail, kdyz uz jsem
jej nakousnul.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711