nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Prosinec 3 15:14:37 CET 2004

On Friday 03 of December 2004 15:08, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Vzhledem ke "složitosti" PP by mne fakt zajímalo, jak to
> dokázal...
>
> Pokud si dobře pamatuju, tak tam nic jako vstupy a výstupy nebyly...
> podíváte-li se na popis pinů, tak víte, že je tam 8 datových (bez ohledu
> na IN/OUT), Busy, ACK, několik GND, +5V a možná ještě něco co si už
> nepamatuju (píšu to celé po paměti). Tak kuda se těch +5V dostalo na
> jiný pin?

prosim vas, vysvetlete mu to nekdo.  Proc se furt snazi mit posledni slovo? To
je k uzoufani.

A nebo ne, ukoncete tenhle thread, je k uzoufani jeste vic nez p. Janousek.

z.p.
--
Zdenek Pizl