nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Prosinec 4 00:26:50 CET 2004

> Pamatuji si na virus (pro MS-DOS 3.1), ktery dokazal prepnout
> nektere bity
> paralelniho portu obracene jako vystupy a poslal na ne
> binarni jednicku

Vzhledem ke "složitosti" PP by mne fakt zajímalo, jak to
dokázal...

Pokud si dobře pamatuju, tak tam nic jako vstupy a výstupy nebyly...
podíváte-li se na popis pinů, tak víte, že je tam 8 datových (bez ohledu
na IN/OUT), Busy, ACK, několik GND, +5V a možná ještě něco co si už
nepamatuju (píšu to celé po paměti). Tak kuda se těch +5V dostalo na
jiný pin?
No ja uz si to taky moc nepamatuju, ale bud tam byl 8286 nebo Z80-PIO, kde
je kazdy pin programovatelne prepinatelny jako IN nebou OUT. Uz je to moc
davno, ale pamatuju si, ze to "fungovalo" a opravdu nam to tehdy odprasklo
jednu tiskarnu. Tenkrat to nevydrzela tiskarna, ale na nasem tehdejsim
ustredi to odprasko PP v pocitaci a to byl vetsi prusvih. Ono tehdy v
realnem socializmu stalo PC-AT na 16MHz asi 180kKcs :-)

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz