linux a PDA

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pátek Prosinec 3 19:05:28 CET 2004

Dne pá 3. prosince 2004 17:05 Martin Nuc napsal(a):

> Naprosto souhlasim, dokonce porta pro mi tam nejdou, protoze je tam asi
> moc sirokej (nebo uz ho mam dlouho :) otvor na jack a prerusuje se
> kontakt, musi se to drzet v urcity poloze, takze naprosto nepouzitelny
> (brachovi pecky tam jdou v pohode).

Do mojí staré 3870 šly teda Porty zcela bez problémů, stejně jako kterákoliv
jiná sluchátka. Zřejmě ten konektor máte nějaký zdevastovaný, nezkoušel tam
někdo v minulosti omylem zarazit stylus ? ;)

Co se týče zvuku, tak 38xx má tendenci se při vyšších hlasitostech přebuzovat,
ale s citlivými sluchátky, jako právě koss porta to vůbec nevadí. Taková 39xx
hraje zase úplně jinak a 2210 si jeden známý hrozně pochvaluje, jak mu to v
autě přes zesilovač hraje daleko líp, než jeho CD měnič.  Takže paušálně
tvrdit cokoliv o zvuku ipaq nebo palmu je zcela mimo mísu.

Ctirad