linux a PDA

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Prosinec 6 09:39:20 CET 2004

On Fri, 3 Dec 2004 18:05:28 GMT, Ctirad Fertr <phanatic na volny.cz> wrote:

>  Do mojí staré 3870 šly teda Porty zcela bez problémů, stejně jako kterákoliv
>  jiná sluchátka. Zřejmě ten konektor máte nějaký zdevastovaný, nezkoušel tam
>  někdo v minulosti omylem zarazit stylus ? ;)
>
>  Co se týče zvuku, tak 38xx má tendenci se při vyšších hlasitostech přebuzovat,
>  ale s citlivými sluchátky, jako právě koss porta to vůbec nevadí. Taková 39xx
>  hraje zase úplně jinak a 2210 si jeden známý hrozně pochvaluje, jak mu to v
>  autě přes zesilovač hraje daleko líp, než jeho CD měnič.  Takže paušálně
>  tvrdit cokoliv o zvuku ipaq nebo palmu je zcela mimo mísu.

	Nechci tomu nijak oponovat nebo neverit, mozna uz je to fakt lepsi,
ale docela bych stal o nejakou moznost posouzeni (a mozna by bylo zajimave
srovnavat i s nejakyma dalsima treba USB prehravacema). Idealni by bylo vzit
nejake referencni wav, prohnat je pres PDA zpatky do nejake kvalitni
zvukovky a udelat z toho zase wav. Neexistuje nekde treba portal s podobnyma
vzorkama? Ja bych mohl dodat iPaq 3870 a behem ledna i Palm TT3.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860