Laserová barevná tiskárna - lákavé nabídky, ale jsou pro Linux?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Prosinec 3 23:18:09 CET 2004

Dd,

On Tue, Nov 30, 2004 at 10:09:42AM +0100, temporary wrote:

> ... z vlastni zkusenosti,
> bych Lexmark svemu priteli nedoporucil Minoltu uz vubec ne :)

doufam, ze nezadelavam na flame, ale proc byste nedoporucil
Lexmark? Mam Optru C510, cena do 15kKc, PS3, oddelene naplne,
jeden pruchod. Jediny snad problem by byl, ze je mozna trochu
hlucnejsi a dele trva, nez se zinicializuje po usnuti. Ale vystup
ma vyborny, ovladace bezproblemove alespon pro W2k, v Linuxu
diky PS3 jede slusne. Ted si neuvedomuju velikost pameti, ale ta
se da vetsinou rozsirit beznym DIMM-em. Takze ja ji vcelku
s dobrym svedomim muzu doporucit.

> --
> temporary

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,