Laserová barevná tiskárna - lákavé nabídky, ale jsou pro Linux?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Prosinec 8 09:37:02 CET 2004

On 03. Dec, 11:18 PM CET, Jan Marek <jmarek na jcu.cz> wrote 50 lines:
> Dd,

> doufam, ze nezadelavam na flame, ale proc byste nedoporucil
> Lexmark? Mam Optru C510, cena do 15kKc, PS3, oddelene naplne,
> jeden pruchod. Jediny snad problem by byl, ze je mozna trochu
> hlucnejsi a dele trva, nez se zinicializuje po usnuti. Ale vystup
> ma vyborny, ovladace bezproblemove alespon pro W2k, v Linuxu
> diky PS3 jede slusne. Ted si neuvedomuju velikost pameti, ale ta
> se da vetsinou rozsirit beznym DIMM-em. Takze ja ji vcelku
> s dobrym svedomim muzu doporucit.

Zahlédl jsem Lexmark C510, je to stejný typ? 4x barva, jeden průchod, cca
11000 bez DPH, PS3 emulace, PCL, 64 MB standardních, ale šeredně drahé příslušenství

MK