Soft na zalohovani DVD - 2

Martin Pokorny konf na cronax.com
Pondělí Prosinec 6 07:37:34 CET 2004

Pred casem tady probehlo, jak zalohovat DVD s tim, ze nejlepsi je
windowsovy DVDShrink a tomu zas ve wine blbnou nektere dialogy a ma
problem s ASPI...  Vyresil jsem to nakonec takto:
1) pred dvdbackup (konkretne kdvdbackup) stahnout rozkodovane voby.
2) pres K3B udelat z vobu ISO
3) pres wine otevrit DVDShrink, Ctrl+I umozni vybrat ISO
a je to.
Po prvotnim nacteni ISO se nejprve projde cely disk a dela se detekce
scen. Pote vetsinou DVDshrink spadne (jen pres wine, ve windows jede
normalne). Po druhem otevreni jiz nic neprochazi a muzete si s DVD
delat, co chcete.

Pokud nekdo najde lepsi zpusob, budu rad. Nejlepsi by bylo presvedcit
wine, aby pustil DVDshrink k ASPI, to se mi vsak nepodarilo.

Martin