Soft na zalohovani DVD - 2

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Prosinec 8 09:59:58 CET 2004

On 06. Dec, 07:37 AM CET, Martin Pokorny <konf na cronax.com> wrote 20 lines:
> Pred casem tady probehlo, jak zalohovat DVD s tim, ze nejlepsi je
> windowsovy DVDShrink a tomu zas ve wine blbnou nektere dialogy a ma
> problem s ASPI...  Vyresil jsem to nakonec takto:
> 1) pred dvdbackup (konkretne kdvdbackup) stahnout rozkodovane voby.
> 2) pres K3B udelat z vobu ISO
> 3) pres wine otevrit DVDShrink, Ctrl+I umozni vybrat ISO
> a je to.
> Po prvotnim nacteni ISO se nejprve projde cely disk a dela se detekce
> scen. Pote vetsinou DVDshrink spadne (jen pres wine, ve windows jede
> [...]

Já vás docela chápu, že uděláte cokoliv, abyste dosáhl svého - i spouštění
programů pod wine. Ale připadá mi to "divné" pod Linuxem znásilňovat Windoze
aplikace...

Zkoušel jste hledat na internetu?
Našel jsem tento postup, který jsem NEZKOUSEL, ale podle prvního pohledu by
mohl fungovat, jsou to tradiční nástroje pro práci s videem:

http://www.riskable.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=12

Jsou i jiné postupy, jako pomocí dvd::rip, ale tam nějak postrádáme tu
dekompresi. Zákazníkovi jsme dali celé DVD na DL médiu a on si pak vymyslel,
že toho chce 1000 kopií... A máte problém 1000x20 Kč :( Tak jsme to
stahovali složitě na DVD-R, 4,7 GB...bohužel tehdy ve Windoze.

Nemá tady někdo v konferenci nějaký šikovný skriptík?
MK