OT: druhy server

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pondělí Prosinec 6 10:15:37 CET 2004

> DNS cache jsou svinstvo. Pres nektere nefunguje DNS load balancing.
> A navic je vypadek jistice kratsi, nez vyprazdneni DNS caches.

Posledni vypadek jistice byl 4 hodiny...
+ s napětím čekáte zda to padání na "držku" Váš server ustojí, a ještě
naběhne, nebo zda si uděláte malý výlet do velkého města

> Trosku jsem se nad tim zamyslel. Zalezi na typu sluzby, kterou
> provozujete. U posty je to trivialni, web lze zjednodusit, kdyz
> mate treti pocitac nekde v suchu a jenom prehazuje zakazniky na ten
> spravny ;-). Co sluzba to unikat. Vy jste konkretne psal o webu.

> -- Dalibor Straka

posta se neztrati, prijde na dalsi MX zaznam, ale zakaznici si ji ze
sveho pop3/imap nestahnout protoze server je nedostupný...

Moje predstava je, ze jen prihodim IP na pocitac co je v "suchu" a
hned vsechno pojede pres nej.
A at si to v te serverovně kde to padlo nejede třeba půl dne.

jn