sendmail - proc nefunguje queue delivery mode?

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pondělí Prosinec 6 10:00:07 CET 2004

oldfrog.linux na volny.cz wrote:

 > Nedari se mi spustit sendmail jako smtp server v rezimu, kdy bude
 > maily jen radit do fronty a teprve pri dalsim prochazeni frontou je
 > odesle (queue cili asynchronni mod). Parametr "O DeliveryMode=q"
 > v sendmail.cf neni akceptovan, mail se stale dorucuje v interaktivnim
 > rezimu.

Problem byl v tom, ze jsem sendmail spoustel s parametrem -v . Tento
parametr zpusobi, ze bude mail vzdy odesilan v interaktivnim rezimu.

Vsem dekuji za projevenou ucast a preji uspesny tyden.
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711