sendmail - proc nefunguje queue delivery mode?

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Prosinec 3 15:09:52 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]

Ne, skutecne se okenko zavre teprve kdyz
NOQUEUE: --- 050 Closing connection to mx.volny.cz.

>Obávám se, že na to je třeba kuk do konfiguraku.

Cekal bych, ze sendmail vyplivne nekam do logu alespon neco jako
'running in queue deliver mode'...

>Tak proč vrtáte do sendmail.cf? Případně do sendmail.mc? Jakou
>máte distribuci? Ty, které mi prošly pod rukama mají defaultně mód ať se
>jak chce jmenuje, prostě chování je dle toho, co pišu...:-)
>
># default delivery mode
>O DeliveryMode=background

Protoze ve skutecnosti provozuji tu dual-MTA konfigurace s amavisem, viz.
thread "sendmail, amavis-new, spamassassin - prijemce obdrzi mail
mnohonasobne".

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711