mkisofs

Pondělí Prosinec 6 15:21:38 CET 2004

Petr Vojnar <vojnarp na phoenix.inf.upol.cz> wrote:
> Pomoci mkisofs se mi to zda jednodussi.

zda sa vam mountnutie, precitanie filesystemu (nie dat, ale kazdeho
suboru) a vygenerovanie filesystemu noveho, jednoduchsie ako
prekopirovanie prudu dat z CD na disk?

Ja nemam vobec pocit ze by to bolo jednoduchsie, ci uz pre cloveka co to
robi ani pre pocitac. Tym skor ze vam potom vzdy vyjde nieco ine a teda
nemate sancu si overit ci to preslo ok.

Fucking windows! Bring Bill Gates! (Southpark the movie)