mkisofs

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Pondělí Prosinec 6 15:49:36 CET 2004

On Mon, 6 Dec 2004, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> zda sa vam mountnutie, precitanie filesystemu (nie dat, ale kazdeho
> suboru) a vygenerovanie filesystemu noveho, jednoduchsie ako
> prekopirovanie prudu dat z CD na disk?
>
> Ja nemam vobec pocit ze by to bolo jednoduchsie, ci uz pre cloveka co to
> robi ani pre pocitac. Tym skor ze vam potom vzdy vyjde nieco ine a teda
> nemate sancu si overit ci to preslo ok.

Kdyz to budu chtit udelat pomoci dd, tak to CD stejne musim namountovat,
zjistit si, kolik je tam dat a teprve pak pomoci dd udelat obraz.

To mi IMHO pripada stejne slozite. A taky berte v potaz to, ze driv jsem
si proste myslel, ze nejlepe to udelam pomoci mkisofs a delat to pomoci dd
me vubec nenapadlo a taky jsem nekontroloval zda vysledny obraz je po
nekolikanasobnem cteni stejny nebo ne...

BTW o to, co je jednodussi, v tomhle threadu ale vubec neslo...

--pv