Dotaz na pripojeni pres ADSL

AB daemon9 na seznam.cz
Pondělí Prosinec 6 16:53:59 CET 2004

Ja mam ADSL router Draytek Vigor 2500We. O pripojeni pres PPtP a o NAT se
stara sam router, leze z toho cistej ethernet. Je v tom i nejakej firewall.
Ma to integrovanej 4portovej switch a wifi AP, takze je uplne jedno, jestli
za tim budete mit linux nebo cokoliv jinyho. Funguje to prekvapive dobre, az
na to, ze v posledni verzi firmware nejak nefunguje DHCP pro pridelovani
adres do interni site. Konfiguruje se to webovym rozhranim a podporuje to i
VPN. Docela me prekvapilo, ze to fungovalo na prvni zapojeni, stacilo jen v
tom routeru nakonfigurovat username a password. Po zapnuti samotnej router
nabehne tak za 3 sekundy.

--
AB

"Ing. Martin Hankovec" <martin.hankovec na ceskearchivy.cz> wrote in message
news:03f501c4db9f$7a86bcb0$018ea8c0 na pc3240st...
> Dobry den vespolek,
> mam nasledujici problem: potrebuji pripojit malou sit k Internetu pres
ADSL.