Dotaz na pripojeni pres ADSL

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Středa Prosinec 8 15:30:32 CET 2004

On Mon 6. of December 2004 14:25, Ing. Martin Hankovec wrote:
> Dobry den vespolek,
> mam nasledujici problem: potrebuji pripojit malou sit k Internetu
> pres ADSL. Pokud koupim router a switch s ethernet rozhranim, funguje
> pripojovani autonomne?
mel jsem ethernet router ktery fungoval uplne sam. Za nim router (ipcop)
se dvema sitovkama a za nim vnitrni sit. Dashboard uz pomerne dlouho
neni. Myslim ze to zrusili soucasne se zavedenim "user fair policy".
> Muzu za to rovnou pichnout server s Linuxem a
> eth rozhranim?
Ano
> Myslim, ze driv byla snad nejaka prihlasovaci
> obrazovka (dashboard a s nim problem v Linuxu), nevim, jak to funguje
> ted.
Jen se udela pptp tunel k providerovi a jedete.
> Pouzivate to nekdo? Mezi vyzadovanymi OS totiz Linux u meho
> poskytovatele neni.
Podivejte se na root.cz tam byly tutorialy k pripojeni, jen si odmyslete
ten dashboard, ale i ten sel automatizovat.

--
Pavel Benisek