Slackware, mozilla a antialiasing

Úterý Prosinec 7 09:26:57 CET 2004

On Tue, 7 Dec 2004, Libor Chocholaty wrote:

> mohl by mi nekdo pomoci se SUBJ? Mam Slackware 10, TtruType fonty a
> nejde mi v mozille rozbehnout antialiasing. Fonty jsou furt hrozne
> hrbaty. Mozillu pouzivam 1.7.3 z www.mozilla.org.

Antialisovanych fontu se da dosahnout vicero cestami:

1. pouzitim toolkitu, co to umi sam od sebe (Gtk2)

2. tak, ze si v konfiguraci nastavite par polozek font.... (zejmena
   cesty k TT fontum a cesty k libfreetype.so.6 -- tu pochopitelne
   musite mit) a Mozille reknete, aby pri zobrazovani pouzivala
   tyhle fonty (objevi se v seznamu)

3. myslim, ze je jeste mozno Mozillu presvedcit nezavisle na toolkitu,
   aby pouzivala Fontconfig a Xft, ale mozna se pletu

> Btw. nevite proc mi vzdycky pod userem (ne root) coredumpne Firefox?
> (1.0)

1. instalovat hodne RAM a hodne swapu
2. gdb firefox :)