Slackware, mozilla a antialiasing

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Úterý Prosinec 7 09:34:06 CET 2004

Libor Chocholaty wrote:

>Ahoj lidi,
>
>mohl by mi nekdo pomoci se SUBJ? Mam Slackware 10, TtruType fonty a
>nejde mi v mozille rozbehnout antialiasing. Fonty jsou furt hrozne
>hrbaty. Mozillu pouzivam 1.7.3 z www.mozilla.org.
>
>Btw. nevite proc mi vzdycky pod userem (ne root) coredumpne Firefox? (1.0)
>
>Uz jsem prohledal, kde co, takze dik za pripadne rady,
>Libor

Podle me vede pouziti antialiasingu v X spise k horsi pouzitelnosti.
Typicky si to clovek rozbehne, pouziva par dni a pak zase vypne.
Neni to moc prijemne pro oci a to i pri kvalitnim nastaveni...

Vhodnym resenim pro kazdodenni praci je spise pouzivat bitmapove
fonty ve adekvatim rozliseni a velikosti. Osobne mam v X zavedeny
pouze iso8859-2 fonty a pouze ve velikosti 75dpi (15' monitor). Navic
mam v Mozille nastavenu pouze a jen helveticu (pro veskere variany
pisma na webu). Je to radikalni reseni ale snadne, primocare a vysledek
me zcela uspokojuje.

Pokud si chcete vyzkouset nastaveni antialiasingu v Mozille, doporucuji
proletnout tyto navody. Mozna jste vynechal nejaky krok...

    http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/7724?varianta=print
    http://www.volny.cz/oldfrog/mozilla-fonts/mozilla-fonts.txt

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035