Pristupova prava v Linuxu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Prosinec 7 10:04:11 CET 2004

> Zdravim.
  Ahoj,

> Urcite mnoha z vas podobne problemy nejsou cizi. Mate nejake zajimave
> napady, jak100hoven? Me napada akorat:
>
> * pouzit Netware pro fileserver <g>
>
> * vzdat se modelu user == clovek a prejit na user == projekt, coz je
>   mnohdy dost neprakticke
  To je totiz nejjednodussi. Budto pracovat jako user projekt, nebo aby
vsichni meli namountovany souborovy system, ktery to neresi, nebo aby
meli namountovany souborovy system opet jako user projekt. Tedy napr.
pomoci automountu namountovane ftpko <g> je koneckoncu take reseni :-).
  Brutalni reseni je zrusit ostatni kohouty, pac dva kohouti na jednom
smetisti... :-)
  BTW co je to za zajimave smetiste, ze nevyhovuje ani
cvs/arch/subversion/etc. nebo wiki?

> -- Honza Houstek
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz