Slackware, mozilla a antialiasing

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Prosinec 7 10:33:38 CET 2004

oldfrog.linux na volny.cz wrote:

> Podle me vede pouziti antialiasingu v X spise k horsi pouzitelnosti.
> Typicky si to clovek rozbehne, pouziva par dni a pak zase vypne.
> Neni to moc prijemne pro oci a to i pri kvalitnim nastaveni...

Omlouvam se, moji prioritou neni antialiasing, ale obly pismena i ve
vetsich velikostech. Bohuzel pokud pouziju bitmapovy fonty, tak ty pri
zvetseni jsou dost hruby a TrueTypy jsou zase hrozne kostrbaty v malych
velikostech.

> Vhodnym resenim pro kazdodenni praci je spise pouzivat bitmapove
> fonty ve adekvatim rozliseni a velikosti. Osobne mam v X zavedeny
> pouze iso8859-2 fonty a pouze ve velikosti 75dpi (15' monitor). Navic
> mam v Mozille nastavenu pouze a jen helveticu (pro veskere variany
> pisma na webu). Je to radikalni reseni ale snadne, primocare a vysledek
> me zcela uspokojuje.

To by me taky uspokojovalo, ale kde sehnat helvetiku ve vsech
velikostech pro zvetsovani v mozille? Zatim to dopada tak, ze kdyz si
pismo 2-3x zvetsim (120-150%), tak je to uz dost osklive.

> Pokud si chcete vyzkouset nastaveni antialiasingu v Mozille, doporucuji
> proletnout tyto navody. Mozna jste vynechal nejaky krok...
>
>    http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/7724?varianta=print
>    http://www.volny.cz/oldfrog/mozilla-fonts/mozilla-fonts.txt

Na tyhle odkazy se mrknu. Dik.
Libor