Slackware, mozilla a antialiasing

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Prosinec 7 11:05:30 CET 2004

> Ahoj lidi,
  Ahoj,

> mohl by mi nekdo pomoci se SUBJ? Mam Slackware 10, TtruType fonty a
> nejde mi v mozille rozbehnout antialiasing. Fonty jsou furt hrozne
> hrbaty. Mozillu pouzivam 1.7.3 z www.mozilla.org.
  Pouziva tvoje mozilla freetype? Jestli ano, pak staci zkonfigurovat
freetype, podivat se jestli v nem jsou cesty k truetype fontum a jestli
v nem jsou i truetype fonty a zapnout antialiasing v nem. A btw
doporucuji jeste prelozit freetype znovu a zapnout bytecode hinter a
zapnout ho i v konfiguraci freetype, fonty pak budou jeste hezci nez pri
pouziti autohinteru.

> Btw. nevite proc mi vzdycky pod userem (ne root) coredumpne Firefox? (1.0)
  BTW jak se lisi user od roota :-)? Ma jine prostredi nebo jinou
konfiguraci? Nebo je v mozilla konfiguraku u usera nejaky bordel, ze
ktereho se mozille neudela dobre?
  Pokud jsou identicka prostredi u roota i usera, smazes u obou
konfigurak a zkousis to z hole louky tak by mohl byt problem asi jen v
pravech (nevim na cem a moc tomu neverim).

> Uz jsem prohledal, kde co, takze dik za pripadne rady,
> Libor
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz