Slackware, mozilla a antialiasing

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Prosinec 7 12:33:09 CET 2004

David Jez wrote:

>  Ahoj,

>  Pouziva tvoje mozilla freetype? Jestli ano, pak staci zkonfigurovat
>freetype,

freetype se nejak konfiguruje? Myslel jsem, ze je to knihovna. Jinak v
Mozille jsem mel cesty k TTF nastaveny i zapnute pouzivani freetype (i v X).

> podivat se jestli v nem jsou cesty k truetype fontum a jestli
>v nem jsou i truetype fonty a zapnout antialiasing v nem. A btw
>doporucuji jeste prelozit freetype znovu a zapnout bytecode hinter a
>zapnout ho i v konfiguraci freetype, fonty pak budou jeste hezci nez pri
>pouziti autohinteru.

Sakra. To je desna magie. Myslel jsem, ze uz zijeme v 21. stoleti. Az
budu mit chvilku, zkusim si to prelozit.

>  BTW jak se lisi user od roota :-)? Ma jine prostredi nebo jinou
>konfiguraci? Nebo je v mozilla konfiguraku u usera nejaky bordel, ze
>ktereho se mozille neudela dobre?

To nevim, Mozilla funguje dobre, jen Firefox ne. Taky nechapu, proc
pouziva konfiguraky Mozilly.

>  Pokud jsou identicka prostredi u roota i usera, smazes u obou
>konfigurak a zkousis to z hole louky tak by mohl byt problem asi jen v
>pravech (nevim na cem a moc tomu neverim).

Prece si je nebudu mazat jen proto, abych mohl spoustet Firefox. Ne?

Zatim dik za rady.