linux a PDA

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Prosinec 7 12:10:06 CET 2004

Vasek Stodulka <xvasek na gmail.com> wrote:
> - kvalitni reader dokumetu: opie-reader je sice dobry, ale nezobrazuje
> nektere pismenka s diakritikou a u formatu Pluckeru je nekompatibilni
> a nestabilni

mne vcelku vyhovoval justreader (ale to bolo pod qtopia, nie pod opie).
Po nahrati truetype fontov isla diakritika (a azbuka) bez problemov,
plucker format som len otestoval ale nepouzival (lebo aj tak som mal na
palme modifikovany plucker s podporou unicode), a az na niektore drobne
detaily (pamatanie si pozicie len pre jeden subor) mi uplne vyhovoval.

>        Jinak jsem celkove spokojen, nicmene pristi zarizeni do kapsy bude
> nejspis po odbocce do sveta tucnaku opet Palm.

ano, aj ja mam podobny nazor
ale nove linuxove pdacka sa uz zacinaju podobat pnohodnotnym notebookom,
takze za par rokov moze byt situacia ina

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |