Slackware, mozilla a antialiasing

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Prosinec 7 13:42:14 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]
Nevim jak v Xech, ale v KDE to jde zapnout. Ale mam takovou zkusenost,
ze pak jsou pismena obcas duhovy. Takze to mam vypnuty. Rikaj tomu
sub-pixel hinting.

> Přiznám se, že jsem k této technologii měl dlouhou dobu vyloženě
>odpor, protože jsem neviděl LCD, kde by to k něčemu fakt bylo... (radši
>jsem se vrátil ke klasického vyhlazování, protože to tahalo oči jak
>sviňa).
>
>	Až před asi měsícem jsem dostal 17" Yusmart (to u je
>přehlasované) a tam je to nebe a dudy... první LCD, kde uznávám, že
>ClearType má smysl a je lepší než cokoli jiného...

To je teda pekna exotika. Objevil jsem jen nemecke, francouzske,
slovenske a yugoslavske weby. :)

>PS: Do kategorie BAD bych zařadil všechno možné od LG, AOC, přes ADI,
>Sony atd... - ani na jeden se na ClearType v mém vnímání nedá dívat...

Ja mam Acer AL1921. Mam vcelku velke potize se zobrazovanim nekterych
barevnych odstinu, hlavne na pozvolnych barevnych prechodech, kde to
ukazuje hejna zelenych poblikavajicich pixlu. Je to stejny na zatim
trech monitorech (Neovo, Acer a jeste jeden, kterej si nepamatuju) a
dvou grafickych kartach (cipset nVidia 5500 a 5200, vyrobce nejakej
neznackovej) pri pripojeni pres DVI.

Libor