Slackware, mozilla a antialiasing

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Prosinec 7 16:37:01 CET 2004

	Možná se dostáváme do OT, takže další diskusi by bylo vhodné asi
vést jinou formou...

	No exotika neexotika, stejně výrobců, resp. výrobních postupů je
jen pár (IMHO 3) a všichni ostatní na to akorát lepí svoje značky, takže
já rozděluju LCDčka na dobrý (ClearType OK) a ostatní...:-) Pravda do té
první kategorie jsem mohl přidat teprve první kousek.

> Ja mam Acer AL1921. Mam vcelku velke potize se zobrazovanim nekterych
> barevnych odstinu, hlavne na pozvolnych barevnych prechodech, kde to
> ukazuje hejna zelenych poblikavajicich pixlu. Je to stejny na zatim
> trech monitorech (Neovo, Acer a jeste jeden, kterej si nepamatuju) a

	No vyjmenoval jste všechny, které dle mé zkušenosti (per woko)
jsou v té druhé kategorii (a na ceně příliš nesejde a jako že rozptyl je
veliký)...

> dvou grafickych kartach (cipset nVidia 5500 a 5200, vyrobce nejakej

	Jsa zastánce nVidii v práci mám Radeona 9200 a i přechody to
zvládá slušně...