Gnome: Jak prenesu okno z jedne obrazovky na druhou?

Úterý Prosinec 7 22:56:36 CET 2004

On Tue, 7 Dec 2004, Bob Koutsky wrote:

> Xinerama mi z nekolika duvodu nevyhovuje, kdyz ji vypnu, tak vsechno
> funguje presne jak bych chtel, az na jednu vec: netusim jak prenest okno
> z jedne obrazovky do druhe. Jde to nejak vubec?

Prave ze bez Xineramy to nejde.

Jedine pokud by to podporoval toolkit, nektere snad umi odmigrovat klienta
z jednoho serveru na druhy, takze migraci z jednoho screenu na druhy by to
take melo zvladnout.

Na urovni presunu mezi screeny jednoho serveru, pokud maji ty screeny
v zasade stejne vlastnosti, tak by to mozna slo udelat i chytre ohnutym
serverem a Xlibem, ale stejne by z toho mohl byt nejaky klient zmateny,
ze se najednou octnul na jinem screenu.